Gratis verzending vanaf € 150,00 - Vóór 13.00 uur besteld, vandaag verzonden - Discrete verzending
0
Je winkelwagen

Verzenden

Staat uw vraag er niet tussen omtrent het verzenden van onze producten of is er iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@body4everybody.nl.

Hoe wordt mijn bestelling verzonden?
Uw bestelling wordt zorgvuldig door ons team ingepakt en verzonden. Het pakket bevat geen uiterlijke kenmerken van Body4Everybody en wordt dus geheel discreet verstuurd.
Wat zijn de verzendkosten?
Wij verzenden al onze pakketten met PostNL. De verzendkosten voor binnen Nederland, België en Duitsland bedragen € 7,95 per bestelling. Woont u niet in één van deze drie landen maar wilt u wel graag bij ons een bestelling plaatsen? Stuur dan een e-mail naar info@body4everybody.nl en wij zullen u dan over de mogelijkheden informeren. Bij besteding vanaf € 150,00 wordt uw pakket gratis verzonden! Let op: de verzendkosten zijn exclusief eventuele douane kosten!
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Indien u uw bestelling op een werkdag vóór 13.00 uur heeft besteld, dan wordt uw pakket dezelfde dag nog verzonden. Vaak heeft u de volgende dag uw bestelling dan in huis (in Nederland, m.u.v. tijdens de feestdagen).
Kan ik mijn bestelling volgen?
Dat kan zeker! Zodra wij uw bestelling hebben meegegeven aan een bezorger van PostNL ontvangt u per mail een track&trace code. Hiermee kunt u uw bestelling volgen.
Kan ik mijn bestelling ophalen bij een PostNL locatie?
U kunt bij uw bestelling (bij adresgegevens) aangeven dat u uw bestelling wilt ophalen bij een PostNL locatie. Voer bij het verzendadres de gegevens in van het desbetreffende PostNL afhaalpunt.
Verzenden jullie ook naar het buitenland?
We verzenden standaard binnen Nederland, België en Duitsland. Woont u niet in één van deze drie landen maar wilt u wel graag bij ons een bestelling plaatsen? Stuur dan een e-mail naar info@body4everybody.nl en wij zullen u dan over de mogelijkheden informeren.
Volgens PostNL is mijn pakket bezorgd, maar ik heb niets ontvangen?
Mocht uw track&trace aangeven dat uw zending is bezorgd, maar is dit na 24 uur nog niet het geval? Neem dan z.s.m. contact met ons op via info@body4everybody.nl. Wij behandelen enkel niet-geleverde bestellingen waarbij de melding binnen 72 uur is gedaan per e-mail / contactformulier. Vermeld hierbij duidelijk uw ordernummer en track&trace. Bij verloren / niet geleverde pakketten vragen wij altijd om een ontvangersverklaring in te vullen. Hiermee start PostNL een onderzoek naar uw verloren pakket. Zonder ingevulde ontvangersverklaring wordt er geen nieuw product verstuurd of uw bestelling gecrediteerd!
Ik heb mijn pakket niet tijdig afgehaald bij de afhaallocatie / locker. Wat nu?
De verantwoordelijkheid voor het niet (tijdig) afhalen van uw pakket ligt volledig bij uzelf. Haal daarom uw pakket altijd tijdig af en controleer regelmatig uw e-mail/sms voor de berichtgeving van PostNL (ook uw spambox). Als het pakket retour wordt verzonden naar ons, de afzender, zijn deze retourkosten voor u. Ook als u het pakket opnieuw wil laten toesturen, zijn de verzendkosten voor u. Mocht het pakket verloren of zoek raken bij PostNL doordat u het pakket niet afgehaald, dan zijn wij hier niet aansprakelijk voor.
Artikel staat op 'nabestelling'. Hoe lang duurt het voordat ik mijn bestelling ontvang?
Staat er bij het artikel de volgende tekst: “Beschikbaar via nabestelling”? Dan is het artikel momenteel niet voorradig. Bij nabestellingen houden wij een levertijd van 14 werkdagen aan. Heeft u een artikel met enige spoed nodig? Neem dan contact met ons op via info@body4everybody.nl.