Staat uw vraag omtrent het bestellen in onze webshop er niet tussen of is er iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@body4everybody.nl.
Hoe plaats ik een bestelling?
Stap 1: Om een product te bestellen, plaats het gekozen artikel in uw winkelmand.
Stap 2: Klik rechtsboven op uw winkelmand en vervolgens op ‘ga door naar afrekenen’. Vul uw persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig.
Stap 3: Kies voor de gewenste bezorgoptie.
Stap 4: Kies de gewenste betaalmethode.
Stap 5: Tot slot vinkt u aan dat u de algemene voorwaarden accepteert en klikt u op de button ‘plaats bestelling’ om uw bestelling definitief te maken.
Stap 2: Klik rechtsboven op uw winkelmand en vervolgens op ‘ga door naar afrekenen’. Vul uw persoonlijke gegevens in en controleer deze zorgvuldig.
Stap 3: Kies voor de gewenste bezorgoptie.
Stap 4: Kies de gewenste betaalmethode.
Stap 5: Tot slot vinkt u aan dat u de algemene voorwaarden accepteert en klikt u op de button ‘plaats bestelling’ om uw bestelling definitief te maken.
Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Zit er een fout in uw adresgegevens of heeft u een verkeerd item of maat gekozen? Stuur dan z.s.m. na het plaatsen van uw bestelling een e-mail naar info@body4everybody.nl. Wij gaan dan ons uiterste best doen om uw bestelling nog tijdig te wijzigen, maar kunnen helaas niets garanderen, omdat wij alle geplaatste orders zo snel mogelijk verwerken.
WRONG ADDRESS DISCLAIMER
Het is de verantwoordelijikheid van de koper om het juiste adres in te vullen. Mocht u toch een verkeerd adres aan ons hebben doorgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen ons best doen het adres voor u te wijzigen, maar kunnen helaas niets garanderen omdat wij alle geplaatste orders zo snel mogelijk verwerken. Dit geldt ook indien u gebruik maakt van een PostNL afhaalpunt. U dient de juiste adresgegevens aan ons door te geven.
WRONG ADDRESS DISCLAIMER
Het is de verantwoordelijikheid van de koper om het juiste adres in te vullen. Mocht u toch een verkeerd adres aan ons hebben doorgegeven, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zullen ons best doen het adres voor u te wijzigen, maar kunnen helaas niets garanderen omdat wij alle geplaatste orders zo snel mogelijk verwerken. Dit geldt ook indien u gebruik maakt van een PostNL afhaalpunt. U dient de juiste adresgegevens aan ons door te geven.
Een item dat ik graag had willen bestellen is niet meer op voorraad. Wat nu?
Hebben wij uw gewenste product of maat niet meer voorradig? Stuur dan een e-mail naar info@body4everybody.nl en wij zullen u dan informeren wat de verwachtte levertijd zal zijn.
Staat er bij het artikel de volgende tekst: “Beschikbaar via nabestelling”? Dan is het artikel momenteel niet voorradig. Wij gaan dit product direct na uw geplaatste bestelling voor u nabestellen. Bij nabestellingen houden wij een levertijd van 14 werkdagen aan. Heeft u een artikel met enige spoed nodig? Neem dan contact met ons op via info@body4everybody.nl.
Staat er bij het artikel de volgende tekst: “Beschikbaar via nabestelling”? Dan is het artikel momenteel niet voorradig. Wij gaan dit product direct na uw geplaatste bestelling voor u nabestellen. Bij nabestellingen houden wij een levertijd van 14 werkdagen aan. Heeft u een artikel met enige spoed nodig? Neem dan contact met ons op via info@body4everybody.nl.
Het bestelde product staat op nabestelling en is daarom nog niet verzonden, maar ik wil afzien van mijn aankoop. Kan dat?
Het product dat op nabestelling staat is na uw geplaatste bestelling speciaal voor u besteld bij onze leverancier. Op de productpagina én in uw bestelbevestiging kunt u zien wanneer het product op nabestelling is. Als u alsnog uw bestelling wilt annuleren dan is dat mogelijk, maar rekenen wij wel € 5,00 administratiekosten + 10% van het op nabestelde artikel(en). Wij bestellen de artikelen namelijk speciaal voor u na, met hogere kosten vanwege de levering. Daarnaast betalen wij ook kosten voor het betaalverkeer (terugbetaling via Mollie).
Kan ik ook een bestelling afhalen?
Ja, dit is in overleg mogelijk. U kunt dan het beste even contact met ons opnemen, zodat wij uw bestelling handmatig kunnen invoeren en de bestelling gereed kunnen maken. U kunt dan in overleg op een werkdag van maandag tot en met vrijdag tussen 10:00 en 16:00 uw bestelling ophalen en contant of via tikkie betalen. Let op: dit is enkel mogelijk op afspraak!
Mijn pakket is retour afzender gegaan. Hoe nu verder?
Het is uw verantwoordelijkheid om het pakket tijdig af te halen bij het afhaalpunt en/of de juiste adresgegevens op te geven bij uw bestelling. Is uw bestelling toch onverhoopt retour naar ons gegaan, dan kunt u het beste even contact met ons opnemen. Eventuele verzend-, retour- en administratiekosten zijn voor de koper.