Gratis verzending vanaf € 150,00 - Vóór 13.00 uur besteld, vandaag verzonden - Discrete verzending
0
Je winkelwagen

Retourneren / annuleren

Staat uw vraag er niet tussen of is er iets onduidelijk? Neem dan contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail naar info@body4everybody.nl.

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
U heeft vanaf de ontvangstdatum 14 dagen de tijd om uw bestelling te retourneren. Vanwege hygiënische redenen kunt u enkel ongebruikte/ ongedragen artikelen in originele verpakking retourneren.

Meld uw retour aan via info@body4everybody.nl en vermeldt hierbij uw naam, factuur- of ordernummer, het product en de reden van uw retour. Vervolgens kunt u (op eigen kosten) het pakket retour sturen naar het volgende adres:

Body4Everybody
T.a.v. Retourafdeling B4E
Kweekgrasstraat 16
1313BX Almere

Vergeet niet om uw factuur (of kopie daarvan) met uw retourzending mee te sturen. Op deze manier kunnen wij uw retour het snelst verwerken. Na ontvangst zal het artikel worden gecontroleerd. Bij goedkeuring van de retour wordt uw aankoopbedrag terugbetaald via dezelfde wijze van betaling als bij de aankoop. Dit proces kan maximaal 5 werkdagen duren.

Let op: Bewaar uw track&trace bewijs van uw retourzending goed, zodat u ook zelf kunt zien of uw retourzending bij ons is aangekomen.
Waar kan ik het retourformulier vinden?
Indien u een artikel retour wilt sturen, neem dan eerst even contact op met onze klantenservice via info@body4everybody.nl.

Komt u in aanmerking voor een retour? Gebruik dan het retour formulier.
Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Vergeet niet om uw factuur (of kopie daarvan) met uw retourzending mee te sturen. Op deze manier kunnen wij uw retour het snelst verwerken. Na ontvangst zal het artikel worden gecontroleerd. Bij goedkeuring van de retour wordt uw aankoopbedrag terugbetaald via dezelfde wijze van betaling als bij de aankoop. Dit proces kan maximaal 5 werkdagen duren.
Ik wil een item ruilen voor iets anders. Kan dat?
U kunt dan het beste uw bestelling aanmelden voor retour en een nieuwe bestelling in onze webshop plaatsen. Volg hierin de stappen van ons retourproces.
Mijn item is beschadigd, verkeerd geleverd of incompleet. Wat nu?
Mocht er onverhoopt iets mis zijn met uw bestelling neem dan z.s.m. contact met ons op via info@body4everybody.nl, dan helpen wij u graag verder. Body4Everybody is niet aansprakelijk voor schade die wordt veroorzaakt tijdens het transport of schade aangebracht door derden. Ook kan Body4Everybody niet aansprakelijk worden gesteld voor voorraadverschillen of andere technische foutmeldingen op deze website.

Het bestelde product staat op nabestelling en is daarom nog niet verzonden, maar ik wil afzien van mijn aankoop. Kan dat?
Het product dat op nabestelling staat is na uw geplaatste bestelling speciaal voor u besteld bij onze leverancier. Op de productpagina én in uw bestelbevestiging kunt u zien wanneer het product op nabestelling is. Als u alsnog uw bestelling wilt annuleren dan is dat mogelijk, maar rekenen wij wel € 5,00 administratiekosten + 10% van het op nabestelde artikel(en). Wij bestellen de artikelen namelijk speciaal voor u na, met hogere kosten vanwege de levering. Daarnaast betalen wij ook kosten voor het betaalverkeer (terugbetaling via Mollie).
Ik heb een bestelling geplaatst, maar ik wil afzien van mijn aankoop. Kan dat?
Als u uw bestelling nog niet is verzonden en u wilt deze annuleren dan is dat mogelijk, maar rekenen wij wel € 5,00 administratiekosten. Dit voor het maken van onnodige kosten en de kosten voor het betaalverkeer (terugbetaling via Mollie).